14 Haziran 2009 Pazar

Hej Hej!!

Bloguma yazmayali yaklasik 4 ay olmus.Zaten kanimca ablam teyze hala dayi kuzenden baska okuyan olmadigi cok da onemli degil.Onlar da benden haberdar oluyo zaten telefonla hehehe.Tabi arada ben de giriyorum bakiyim ne yazmisim ne kadar sacmalamisim diye.
4 ayda neler oldu ozetliyim.
-Mayisa kadar bahari bekledik Isvecte.Tam geliyor geldi gelicek derkene bi baktik yagmur yagdi hava sogudu.Hala da soguk zaten.Ne bicim memlekettir anlayamadim.
-Danimarka'da en buyuk hayallerimden biri olan Yann Tiersen konserine gittim.Fotograf cektirdim kendisiyle.Hatta koluma imza attirdim da silindi.Konserde Amelie filminin muziklerini calmasa da genellikle rock muzik calsa da ben cok begendim.Superdi.Artik bundan sonra ablamla Keane konserine gidicez insallah.
-Furkanin yanina tasindim 1,5 ayligina.2 bilgisayar muhendisligi ogrencisi bir araya gelince oda copluge donuyomus onu anladim.Su anda masanin ustunde 2 bos yemek tabagi(1 haftadan beri orda), 1 ketcap(surekli orda), cif, 2 tane bos dondurma kabi, 2 adet bos cips poseti, 1 adet laptop, 1 adet su isitici, 1 kutu sut(1 haftalik falan), oda parfumu(bitti, genelde 2 saatte bir puskurtuyoruz icerisi yemek koktugu icin:D), sayisiz bos kola sisleri, parfumler kitaplar kagitlar vesaire var.Yerde icinde ic camasirlari olan tencere tabak bulabilrsiniz.Odaya girince insanin ici bu hos oluyo gercekten.Bayilabilirsiniz hehehe.Ama gercekten uyumasi cok kolay.Odaya atinca kendinizi birden boyle yatip uyuyasiniz geliyo o acidan seviyorum.
-Odaya misafir kabul etmiyoruz simdiden soyliyim.Ayrica girenler icin fotograf cekilmesi de yasak:D.
-Bugun Furkanin dogum gunuymus.Hediye olarak statoile gidip pizza almayi dusunuyorum simdi.Gece yemek yemesini pek sever de arkadas:D.
-18'inde vatanima donuyorum.Once Istanbula gidip arkadaslarimin kep torenine katilicam.Sonra da kayseriye gidicem insallah.
-Daha yazcak cooookk sey var da bi kismini da sonra yazarim artik.4 aydan daha kisa bi sure icinde insallah.
-Vi ses(Bu da isvecce gorusuruz demek.Cok fena isvecce ogendim soylmesi ayiptir:p).

2 yorum:

Buketblu dedi ki...

mıstık koptum ya ben hiç bakmıyodum yazmamışındır diye. istatistikler yükselsn diye bi bakiim dedim iyiki bakmışım:)

Buketblu dedi ki...

artık bişiler mi yazsa(K) ne?